Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Blokirani svi računi Adrija medija grupe; Kurir: Diktator Vučić hoće da nas ugasi; Vukadinović: Skandalozna, ali očekivana mera autoritarne vlasti koja ne može da izdrži kritiku

Komentari (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 07 jul 2017 17:58
Vučićevci su spremni na sve
Ne bi me začudilo da nekom novom zavrzlamom sva sredstva sa računa AMG završe na računu Pinka, da se nađe za neku novu Mitrovićevu jahtu.
Preporuke:
107
0
2 petak, 07 jul 2017 18:26
Zločini ludačke vladavine
Trebalo bi navesti sve neposredne i posredne zločine ludačke vladavine.
Da li će iko iz "demokratskog" sveta reagovati?
Samo narod svojom pobunom može zaustaviti a onda srušiti antiljudski kriminalni režim.
Preporuke:
102
0
3 petak, 07 jul 2017 18:36
Petar B.
S obzirom na uticaj ovog slucaja na mogucnost slobodnog informisanja, poreska uprava bi morala da javno objavi sva potrazivanja AMG-a, kao i pozadinu ovog poteza. Mislim da se porez koji je duzan drzavi, vodi na druge firme g. Rodica, i poreska uprava mora imati jasne indicije i dokaze da su to povezane firme, da bi blokirala AMG. Pa cak i onda, postavlja se pitanje, sto drzava nije reagovala onda kada je dug napravljen (pre vise godina), vec je Predsednik Vlade srdacno caskao sa g. Rodicem pre samo nekoliko meseci.

Inace g. Vucic ovim potezima (iza kojih nesumnjivo stoji) nastavlja da unistava sve sigurnosne ventile u drustvu (pa cak i Kurir, kakav da je), pa ce se verovatno iznenaditi kada situacija u zemlji prokljuca. Ovo nisu dugorocno dobri potezi za njega niti za ovu vlast, i to govorim kao neko ko nema ni malo "ljubavi" za tabloide tipa Kurira.
Preporuke:
107
0
4 petak, 07 jul 2017 19:11
Đuka
Svedoci smo laganog prelaska iz sistema strahovlade u sistem diktature.
Preporuke:
75
0
5 petak, 07 jul 2017 19:21
Srki
nek samo konfiskuju celu Adria mediju ako ogradjani to dozvole.Kad se vlast promeni, a promenit ce se kad tad,a gotovo sigurno oi veoma skoro,Adria medija mora da bude u potpunoosti vracena vlasniku,a svi u lancu koji su proveli ovo mafijasko onaredjenje mora da budu kaznjeni sa visokim kaznama zatvora,ako sud koji vise nece kontrolisat Vucic, utvrdi da nije bilo osnove.
Preporuke:
53
1
6 petak, 07 jul 2017 19:22
ZR
Ništa čudno, sve je to već viđeno. Ima Vučić iskustva u gašenju medija kada je bio ministar informisanja.

Ko nije doživeo ili video period 1999-2000. godine, neka se pripremi, ko je zaboravio, neka se podseti.

Nadam se samo da su srećni i da žive bolje oni koji su non stop ranije trubili "kako je pod Miloševićem bilo bolje nego pod zlim dosmanlijama".
Preporuke:
53
105
7 petak, 07 jul 2017 19:24
Krle
Vucic je u panici.Rodic gaa je lepo oraaskrinkao javno.Novca ponestaje,svakim danom ce biti sve vise nezadovoljnuh u samom SNS
Preporuke:
74
1
8 petak, 07 jul 2017 19:28
pitanje svih pitanja
Vucic je u svojim ranim dvadestim postao ministar u rezimu Milosevica bez dana radnog staza. Naravno po americko-bankarskoj preporuci.Nema drugog nacina da je postao ministar u toj zivotnoj dobi.
Preporuke:
58
2
9 petak, 07 jul 2017 19:29
ja
Što se mene tiče ako bi Vučić uništio Kurir to bi mi bio prvi pametan potez od kako j na vlast (nažalost to bi uradio iz pogrešnih razloga).
Što se tiče Kurira mislim da je šteta koji su naneli našem narodu u poslednjih 15 godina nemerljiva, a ako Srbi nemaju ništa bolje od Aleksandra rodića da ponude kao alternativu Vučiću onda Vučića i zaslužujemo.
Preporuke:
46
41
10 petak, 07 jul 2017 19:34
Vlada Kanada
Kurir bolju sudbinu nije ni zaslužio. Verno je služio AV-a, širio laži, vređao sve što je normalno. Tipičan izdanak Orvelovog sveta, koji tako ogavno smrdi svuda oko nas.
Preporuke:
55
31
11 petak, 07 jul 2017 19:36
Petar B.
S obzirom na uticaj ovog slucaja na mogucnost slobodnog informisanja, poreska uprava bi morala da javno objavi sva potrazivanja AMG-a, kao i pozadinu ovog poteza. Mislim da se porez koji je duzan drzavi, vodi na druge firme g. Rodica, i poreska uprava mora imati jasne indicije i dokaze da su to povezane firme, da bi blokirala AMG. Pa cak i onda, postavlja se pitanje, sto drzava nije reagovala onda kada je dug napravljen (pre vise godina), vec je Predsednik Vlade srdacno caskao sa g. Rodicem pre samo nekoliko meseci.

Inace g. Vucic ovim potezima (iza kojih nesumnjivo stoji) nastavlja da unistava sve sigurnosne ventile u drustvu (pa cak i Kurir, kakav da je), pa ce se verovatno iznenaditi kada situacija u zemlji prokljuca. Ovo nisu dugorocno dobri potezi za njega niti za ovu vlast, i to govorim kao neko ko nema ni malo "ljubavi" za tabloide tipa Kurira.
Preporuke:
35
0
12 petak, 07 jul 2017 19:48
Bgd
Vucic-Kurir-Mitrovic-SNS i ostala koalicija na vlasti su jedno te isto. Treba ih kompletno bojkotovati. Ne citati njihove tekstove i ne gledati ih jer truju dusu.
Preporuke:
36
23
13 petak, 07 jul 2017 20:10
Srki
dokaz da je vlast pocela da puca.Nema se novca,jer da se ima,Rodica bi kupili da cuti.Svake druge nedelje prodaju use drzavne obveznice u usve vecim iznosima. Panika
Preporuke:
63
0
14 petak, 07 jul 2017 21:47
......
ZR, prestani više da pišeš laži .
Preporuke:
61
16
15 petak, 07 jul 2017 22:32
Bojan, Priština
Uvek je bilo dovoljno samo da izvrašavaš njihove naloge - i zapadnjaci će te proglasiti za dobrog momka.

Izdaješ Kosovo, privredu, vojsku, crkvu sve se urušava iz temelja, kradeš tj drsko otimaš, sve rasprodaješ a zadužuješ zemlju - radnička prava i zarade si sveo na takav nivo, da stoka ima bolji tretman u zemljama nalogodavca nego radnici ovde.

Nema bolje slike od ove da su Vulin i Vučić najevropskije face koja tu drugosrbijansku ideju koja je u startu mrtvorođena, konačno zakopava na otpad istorije.
Preporuke:
60
2
16 petak, 07 jul 2017 22:33
brzi
Ha,ha. Vučić pao na limanicu sa zapada. Adria media gruop ima istog stvarnog vlastnika kao Blic; Axel Springer AG, dok je Rodić samo lokalni partner koji operativno vodi poslove. Na ovaj način Axel Springer AG posluje u svim državama kde god se pojavljuje, a pojavljuje se od Rusije pa do Islanda, ili direktno ili preko svojih kčerinskih mediskih preduzeča ili preko licenci ali pojavljuje i obično onaj ko se zamera toj mediskoj kuči ne prolazi najbolje na kraju.
Preporuke:
41
3
17 petak, 07 jul 2017 23:08
Naivno
Šta je sa pravom na reč? Ako neko nešto laže ima tužba za klevetu.
Preporuke:
23
0
18 petak, 07 jul 2017 23:09
gagi
Uopste mi vas nije zao gospodo iz Kurira. Bili ste najveci propagandisti Vucicevi , pisali ste mu hvalospeve , a njegove oponente bacali u blato , nista niste bolji od informera .

Takodje i dan-danas izbacujete svakondevno naslove koji bi postideli vecinu ljudi u Srbiji, samo da se podsetimo slucaj Jelene Marjanovic , niste dali porodici mira (ni ostali nisu bili bolji) STOKO !!!

Ja se ionako informisem sa interneta, tako da pisite sta hocete , kada se preko 50 posto ljudi u srbiji bude pocelo koristiti internet (sadasnja cifra je izmedju 20 - 30 posto ) odzonice i vama i televiziji
ako vam vec nije odzvonilo .
Preporuke:
27
22
19 petak, 07 jul 2017 23:13
miro
Ovo što radi AV pokazuje da gubi kompas. Svaki političar ima neki medij koji ne podnosi kao trump CNN,Kohl dok je bio kancelar nije dao intervju spiegelu a nikome ne pada na pamet koristiti institucije države za likvidaciju slobode tiska.Rodićevi kolege iz Informera i Pinka javno likuju i cijelo vrijeme su pozivali na linč što govori o jednoj bolesnoj atmosferi društva.Ovo neće proći bez posljedica po ugled režima,ali AV očito nije briga za ugled Srbije ako je i najmanje ugrožena njegova vlast
Preporuke:
42
0
20 petak, 07 jul 2017 23:36
aleksandar
Ene de.
Još ćemo i Rodića da veličamo kao vrhunac "slobodnog novinarstva".
A da vidimo prvo da li zaista duguje porez?
Ako ne duguje onda da složno napadnemo Gospodara, ako li pak duguje, onda i treba da bude blokiran.
Btv, ne verujem da će dugo biti blokiran. Ima izvesne veze sa jednom ambasadom, koja je koliko pre neki dan slavila svoj odvratni praznik.
Preporuke:
17
31
21 subota, 08 jul 2017 00:04
Spiridon
@ aleksandar

Ene de a to za vezu Kurira i te ambasade si saznao ako se ne varam pre koju godinu od Željka novinara u civilu Cvijanovića, kada je ono isti ovaj Kurir Rodić imao svoju prvu svađu sa Vučićem. Naravno kao i svakom polazniku te čuvene NS škole prodavanja Rusije i geostraktičke magle ti nije palo na pamet da li je možda taj neko ko ti prodaje tu glupu laž o Kuriru i ambasadi plaćen da bi te lagao i da bi ti prodavao taj otužni kvazinacionalizam i kvazirusofiliju. Shvatio bih pet dana, shvatio bih i pet meseci ali da ljudi budu toliko glupi da posle pet godina i dalje ne vide tu jeftinu propagandu Bebe Popovića i stalnu prodaju jednih te istih laži, koje onda samo razni a la Cvijanović telali prenose dokonoj i zatupljenoj masi...
Preporuke:
46
2
22 subota, 08 jul 2017 00:11
Mićko
Ma normalno, bre, čim se pojavila takva jedna pukotina, odmah je počela da curi i ističe Vučićeva moć. Tabloid je medijski top. Ne daj se, Rodiću!
Preporuke:
41
2
23 subota, 08 jul 2017 00:19
Mićko
Još jedna stvar. Za ove što viču da im nije žao Kurira. A je li vam žao sebe? Ama o vama, o nama, se radi, nije bitan Kurir kao Kurir. Hoćete li se već jednom osvestiti? Ili svako od vas ima po jedan denevnik u džepu, pa je pitanje dana kad će početi štampanje.
Preporuke:
57
2
24 subota, 08 jul 2017 01:03
Dejan
Da se potresam zbog sudbine Kurira i zaposlenih, ne pada mi na pamet, isto su radili sto i Informer godinama, pa je doslo do incidenta unutar establismenta, verovatno oko podele plena.
Preporuke:
8
29
25 subota, 08 jul 2017 01:45
iko
ne slazem se sa odnosom prema neistinitim navodima; ako neko ko nije strucnjak ili zaduzen za neku oblast prica lazno, jasno je da se radi o pitanju izvora ili licno misljenje, koje moze biti i pogresno; to nije verbalni delikt niti kleveta; medjutim, mnogo je tezi slucaj onih koji su na vlasti ili izvori informacija, oni zainteresovanima moraju da polazu racune; tu nimalo ne pomaze institucija imuniteta; zapravo, kao sto imaju imunitet poslanici i drugi povezani sa drzavnim organima, to bi isto trebalo da vazi i za novinare; ista im je odgovornost, s tim a se u slucaju odgovarajucih problematicnih situacija, mora skidati imunitet; umesto toga, politicari su abolirani unapred, a novinari se i ubijaju i/ili unistavaju; malo je reci da se radi o diktaturi, srbija je zemlja nemrtvih-nezivih, zombilend;
Preporuke:
11
0
26 subota, 08 jul 2017 02:15
aleksandar
Ma ne, Špirice.
Imam informacije iz prve ruke. Slučajno se moja profesija prepliće sa radom dobrog dela medija i njihovih vlasničkih i upravljačkih struktura. Ne bi verovao koliko se u tom svetu sve zna i koliko je ovo mala bara.
Raspitaj se i ti malo.
Da si malo manje nadobudan, ne bi ti trebao Željko Cvijanović da povežeš dva i dva. Recimo, za početak, da čak i ti tako briljantno bistar, neverovatno inteligentan i krajnje nadprosečno i fabulozno pametan, povežeš zašto pojedini mediji, recimo "Kurir", jednom američkom Skotu tepaju i nazivaju ga "Skat".
Preporuke:
9
31
27 subota, 08 jul 2017 08:36
gandra
ocigledno je da napadi kurira na vucica idu iz americke ambasade - ne verujem da ce vucic imati petlju da kurir u potpunosti unisti - ali - videcemo - amerikancima je vucic ocigledno dozlogrdio - ali da li ce vucic imati petlju da se jace okrene rusiji - mislim da nece - i dalje ce da prica i eu i rusija - ipak tenzija moze da se opipa u vazduhu - kad dodamo tome scene radnika u fijatu koji kruze u grupama po fabrickom dvoristu - kao da su u logoru - bice lomova - nece se amerikanci smiriti dok ne dovedu u srbiji zaeva na vlast - za njih je vucic grujevski i mora da ode - opet cemo mi nacionalisti da posisamo vesla - vucic moze da se spasi samo snaznim okretanjem rusiji - ali on nije covek tog formata - unistice ga njegov kukavicluk - a mogao bi od sitnog politikanta u sekundi da postane drzavnik
Preporuke:
24
4
28 subota, 08 jul 2017 08:39
Zoran trebinjac
Sve je jednostavno: Vučić radi za njemce isto kao i Minđić. Svi nadtali sukobi sada su sa btitancima. Hoće da preuzmu Srbiju od njemaca.. Tek sada obračun slijedi..
Preporuke:
7
5
29 subota, 08 jul 2017 08:46
Spiridon
@ brzi

Koliko je meni poznato Adria Media Grup i Ringier nikakve veze nemaju jedni sa drugima, osim što je Kurir pre dve godine prešao da se štampa iz Politikine štamparije koja se nalazi u Krnjači u APM print koji je u vlasništvu Ringiera i nalazi se na Novom Beogradu. Realno rečeno APM print ima najbolju štampariju u Srbiji sa sveže kupljenom najsavremenijom štamparskom mašinom marke Vifag iz Švajcarske vrednom pet miliona eura, tako da je i taj potpuno nebitan potez mogao biti uslovljen sasvim desetim i čisto tehničkim razlozima ili nekom zaostalom problematikom sa štamparijom Politike. Ringier je u Srbiji držao Blic, Alo i 24 časa a onda je prodao Alo pre mesec dana, dok Adria drži Kurir i Njuzvik. Da je Ringier vlasnik Kurira, sigurno ne bi imali bilo kakva dugovanja, niti probleme sa porezom ali takođe ne bi napadali ovako Vučića kao što to uostalom nikad nisu ni činili Blic ili 24 časa o provučićevskom listu Alo da već i ne govorimo...
Preporuke:
28
2
30 subota, 08 jul 2017 08:49
Mafija
Osnovni preduslov demokratiji je aternativa.Opozicija ima pravo na svoje medije. Ako je opozicija pametna, udružiće se da zaštiti kompaniju. Ne može se jedan kazniti a drugom oprostiti ista stvar.Tako radi nedemokratska vlast i sudovi. To nije pravni poredak!!! To je progon po nekoj liniji! Sutra si ti na redu! Jer to je princip i moral. Tako funkcioniše ceo zapad. Da raširim temu, mi smo Slobu izručili direktno agresoru. I onda je Koštunica našao pravni osnov da to legalizuje??! Kadija te tuži,kadija ti sudi?! Zamislite se malo zašto ženski princip u politici,lezbejke,feministkinje,pederi...? To je odsustvo logike i morala.Tako samo pederi i žene lakog morala pričaju o pojavama, i tako se pravdaju. Svako ko je pokušao raspravu sa takvim osobama zna o čemu govorim, dvostruki standardi, lažne optužbe, promena tvrdnje...Zapad je ubio Marka Kraljevića i sve samuraje... To nije život. To je ljigava lezbokratorska mafija. Ja ću sutra zbog ovog stava biti paranoik i sledi ludara..
Preporuke:
29
1
31 subota, 08 jul 2017 09:14
nenad
pravi potez vlade i naseg Vucica. Kako da se drugacije Vucic odbrani od medijske blokade tajkuna. Jednostavno, propaganda protiv Vucica je tako jaka, svi mediji su protiv njega. Zato Kurir mora da se ugasi. Zbog naroda, zbog nase dece, zbog nase Srbije. Da i nasa dec amogu da budu kelenri u Minhenu!

Hvala Vucicu.
Preporuke:
25
6
32 subota, 08 jul 2017 09:24
rex
Kako to da Vucic tolerise "Tabloid" koji pise daleko gore stvari od "Kurira"?
Preporuke:
9
0
33 subota, 08 jul 2017 09:56
Dragoslavić
Kad se završi sa kurirom onda krećemo po kućama!
Preporuke:
31
0
34 subota, 08 jul 2017 10:36
rele
Zašto Vučić tolerira Tabloid a ne kurir ima više odgovora.Tabloid nema tako veliku tiražu ko Kurir,nema zbog veličine ni tako jaku međunarodnu zaleđinu koja može Vučića ugroziti,AMG ima nekoliko izdanja,Kurir izlazi svaki dan-Tabloid ne.Tabloid nema međunarodnu podršku jer opravdano napada i zapad i Rusiju i režim.U Tabloidu rade ljudi koji su bili Vučićevi najbliži suradnici i ne može baš protiv njih ići jer znaju mnogo o njemu.Tabloid dobiva informacije iz samog vrha vlasti od tzv. Patriota.Na kraju Vučić misli najprije riješiti za njega vreći problem pa tek onda manji.Demokratska javnost i opozicija moraju pokazati javno da se ne slažu sa ovakvom samovoljom
Preporuke:
16
0
35 subota, 08 jul 2017 10:36
Srki
okrupnit partiju na 700 hiljada ljudi i nije neka velika sposobnost,ali to kosta puno novca.Naravno,na krace staze,to je velika prednost za ostanak na vlasti,ali na duze staze,to je teret za opstanak na vlasti.Dosla su vremena kad je ogromno clanstvo postalo finansijski teret.Ako se tome doda i teret izdrzavanja rezimskih medija poput Pinka,dolazimjo do zakljucka da je vlast morala nekog odbacit sa valova.Normalno,odbaceni se od rezimskih pudlica pretvaraju u najostrije neprijatelje.Ovo je znak da vlast pomalo kuburi sa sredstvima i da ce odbacenih bivat sve vise,a samim tim ce i kriticna masa za rusenje rezima da dobija na velicini.
Preporuke:
19
0
36 subota, 08 jul 2017 10:44
penzioner Cviko
@Spiridon,
A da li bi vlasnik "Blica" ima nešto protiv ukidanja "Kurira"? Za koliko bi se povećao tiraž "Blica"? U Jugi, "Novosti" su štampane u preko 450.000 primeraka. Ovi danas us sića. Toga više nema ali svi bi da ostvare što veći tiraž. Drugo je drugi zadaci vlasnika "Blica" koji se naravno ne mogu zanemariti a idu u "paketu"...
Preporuke:
13
0
37 subota, 08 jul 2017 10:48
Coki
Ratni huskac iz 90 tih je ponovo aktviran daljinskim. Ako ne radi sta mu se kaze leti u hag na sluzbeni put, sirenje nacististicke ideoloigije, sto za jednog. Obozava da zaludjuje tudju nevinu decu i salje ih na bajonete. Mnoge je majke zavio u crno. Bitanga bolesna.
Preporuke:
24
0
38 subota, 08 jul 2017 11:58
Za "cokija"
Ko je bolesna bitanga?
Nisi jasan, možda zbog straha. Budi hrabar i reci, na koga si mislio?
Preporuke:
0
5
39 subota, 08 jul 2017 12:14
životni profesor siniša
Rodić nije jedini koji je izložen progonu, ličnom i nezakonitom.

Koliko sam obavešten nadeležni organi protiv njega nisu imali nikakve primedbe. Njegovo stradanje je počelo sa ličnim napadima i odbranama.

Ali, Rodić je bogat čovek, ima prijatelje, a ima i mogućnost i ima gde da odgovori na napade. Barem delimično.

Međutim, šta sa onima koji nemaju pare ni taksu za sudsku žalbu da plate. Šta sa onima koji nemaju ni Internet da tu oglase svoje teškoće, šta sa onima koji nisu u mogućnosti da se brane. Šta sa onima koji su pod zvaničnom deprivacijom, kojima je zabranjeno da rade i učestvuju u društvenom životu, a za to ne postoji nikakva osnova osim nečije volje "iz sistema", to je formulacija koju koriste u SNS-u, kažu, on je u sistemu, ili nije u sistemu. Dakle šta za društvenim progonom onih koji "nisu u sistemu".
A šta sa onima koji su izloženi progonu po spisku iz inostranstva. Na primer iz BiH. Kad Bakir kaže, "očekujemo da taj i taj bude društveno deklasiran".
Preporuke:
22
0
40 subota, 08 jul 2017 12:21
Cile
Reč "Ludilo" je ovde preslaba!
Preporuke:
7
1
41 subota, 08 jul 2017 12:37
Djura
Sta reci ovom drzavom vladaju Lopovi Kriminalci Pederi a normalni treba da nestanu ili odu kod svetog petra.
Preporuke:
5
1
42 subota, 08 jul 2017 12:49
Spiridon
@ aleksandar

Aha znači radiš nešto kao grafičku obradu za Informer ili Pečat, pa su ti onda veliki poznavaoci gledanja u pasulj i nebeske geostraktike pojasnili da se kada se Skot pročita unazad i onda vrednosti tih slova saberu prema hebrejskom alfabetu, da se dobije ni manje ni više već žig zveri 666...!? Eto a naivni bi rekli na prvi pogled da je sve to zato što se sam taj isti ambasador predstavio kada je došao u zvaničnoj video poruci, pošto čovek zna naš jezik, kao Kajl Skat što je i pisalo na početku iste te poruke. Realno rečeno ne znam kakav si sa engleskim, pošto ti srpski naDprosečno da ne kažem natprosečno dobro ide, ali kada se izgovara prezime Scott se to o izgovara kao neka mešavina o i a, slično kao što se u nemačkom ä, ü ili ö ne izgovaraju kao naša a, u i o. Valjda on sam bolje zna pošto je Amerikanac koji usput zna i srpski kako se zove, nego što to znate ti, Vučičević, Vrzić i veliki mag i tvoj guru Cvijanović. Žao mi je takvih kao što si ti ali najiskrenije...
Preporuke:
3
3
43 subota, 08 jul 2017 12:57
Spiridon
@ penzioner Cviko

Ne znam zaista, lično mislim da Blic i Kurir nemaju istu publiku, odnosno da bi od gašenja Kurira najviše profitirao na primer Informer, Alo ili Srpski Telegraf, pošto je to manje više ista vrsta tabloidne štampe. Ono što znam da APM Print uzima lepe pare za to što ih štampa, tako da ne verujem da bi Ringieru išlo na ruku da nema Kurira.

P.S. Inače čisto da ne bude nesporazuma Kurir kao i celu tu žutu štampu prezirem ALI kao što bi svojevremeno rekao Vinston Čerčil na zgarištu dečijeg obdaništa u Koventriju: I sa crnim đavolom ako treba a protiv Hitlera. Tako da ko ne shvata tu elementarnu činjenicu i zaslužuje Vučića da mu vlada, jer i nije za bolje...
Preporuke:
15
2
44 subota, 08 jul 2017 13:43
aleksandar
Slabo, slabo Špirice.
Možeš ti mnogo bolje. Kao što rekoh, veoma si bistar. Gotovo kao lepi plavi Dunav. Možda za nijansu slabije.
Kao ne znaš zašto pojedini skota ne smeju da nazovu Skotom.
Zavera Željka Cvijanovića? Trućanja Gospodarovih botova?
Pa jeste, u pravu si, valjda Skot bolje zna kako se izgovara skotovo prezime. I ti, zajedno sa njim. Izvanredno poznavanje engleskog jezika i srpskog izgovora engleskih prezimena. Pored takvog znalca, Skotu gotovo da i ne treba bolji advokat od tebe.
Preporuke:
1
6
45 subota, 08 jul 2017 13:52
aleksandar
Uzgred, Špirica, svoje englesko jezičko-semantičko znanje bi mogao da prodaš i Vukadinoviću na ovom sajtu.
Koliko sam primetio, ovde skota takođe titulišu kao Skot.
Zavera Željka Cvijanovića? Moguće.
Preporuke:
0
5
46 subota, 08 jul 2017 14:00
Đuzepe
@aleksandar

Prezime koje se piše Scott se čita "Skot" ukoliko je osoba iz Britanije, a "Skat" ukoliko je osoba iz Amerike. Međutim, u Srbiji se javilo pogrešno mišljenje da oni koji izgovaraju sa "Skat" to rade iz dodvoravanja.
Preporuke:
5
3
47 subota, 08 jul 2017 14:01
brzi
@Spiridon

Izmešao si sve i svašta. Ponajprije privredne (trade) i robne ( brand) marke. Adria media group je Springerovo vlastništvo od osnivanja nadalje i kdegod se pojavljuje i bavi se izadavanjem lokalnih izdanja ili vlastitih Springerovih medija ili medija za koje ima Springer lecenčna prava ( primera radi Playboy na tlu cele Europe ide preko Springera jer je Springer vlastnik licencije za celu Europu od Islanda pa do Urala). A na kakav način u kojoj državi posluje zavisi pre svega od mediskog zakonodavstva pojedinih država( koliak je dozvoljena koncentracija vlastništva medija na pojedinu pravnu ili fizičku osobu).Inače je Adria media group dio Springerove sredozemske divizije koja ima svoje sedište u Španjolskoj.
Preporuke:
3
0
48 subota, 08 jul 2017 14:45
aleksandar
Đuzepe, verovatno i ime velikog američkog književnika Ficdžeralda izgovaraš kao "Skat". Vau, i ti si veliki znalac kao i Špirica.
Đuzepe, drži se ti italijanskog, više ti leži.
Recimo, probaj da nam otkriješ kako se to kod nas izgovara recimo Ćićolina umesto Čičolina.
Preporuke:
3
2
49 subota, 08 jul 2017 14:57
nenad
Premudri Cvijanovic, ans najveci Analiticar, je davno razotkrio Kurir.
Preporuke:
4
0
50 subota, 08 jul 2017 15:30
Slobodna Vojvodina
Spiridone, mani se ovog aleksandra, znam ga ko zlu paru vec godina, verovatno misli da si iz Vojvodine pa te mrzi jer on mrzi narod odatle, Beograd mu je ceo svet. Jos podzava gnusno delovanje SPC.
Preporuke:
4
5
51 subota, 08 jul 2017 16:01
Spiridon
@ aleksandar

Kao što već rekoh meni je takvih kota Cvijanović & Pečat, poslednja pošta Informer likova najiskrenije žao ali zaista. Mislim čime se mozak prosečnog vadikala sve da zabaviti i zaludeti to je zaista čudo jedno. Znači otkrili ste novu nije Skat nego Skot enormnu zaveru po kojoj prepoznajete koga plaća CIjA a ko je opet onaj pravi srBski patriJota. Realno rečeno kao što rekoh ti ni srpski ne znaš kako treba, odsek naDprosečno, a sada bi ovde još i engleski da objašnjavaš. Dakle kao što ti je Đuzepe lepo objasnio britanski engleski izgovor ide više ide na o a američki engleski to o u Skot izgovara više na a. Sticajem okolnosti i bez tebe, ambasadora ili bilo koga ja sam to Scott u prezimenima uvek izgovarao više na a, zato što mi izgovor vuče na tu stranu ali verovatno je i to deo grandiozne zavere. U suštini ni jedno ni drugo nije greška, on sam je insistirao na Skat a sve ostalo vezano za to Skot-Skat je samo tipično puštanje gasova tako tipično za male srBske vadikale...
Preporuke:
2
1
52 subota, 08 jul 2017 16:13
Spiridon
@ brzi

Mislim da si ti malo pobrkao lončiće, jer sam sticajem okolnosti sedeo sa vodećim ljudima Ringiera kako u Srbiji, tako i u Mađarskoj i upravo na tom putu za Mađarsku imao zanimljivu konverzaciju ko, šta, kako i kuda drži po Srbiji sa svim insajderskim pikanterijama Miškovićima, Đilasima i ostalim tada aktuelnim likovima. Dakle nemaju veze sa Kurirom, sva Ringier izdanja nezavisno od brenda se uvek i svugde štampaju u njihovim štamparijama, Kurir se sve do pre dve godine štampao u Politici iako je mogao da dobije bolju, kvalitetniju i što je najbitnije jeftiniju štampu u Ringierovom APM Printu. Takođe Vučić na Ringier ne bi krenuo niti da mu plate veruj mi da sad ne objašnjavam zašto, ovo je nešto drugo tako da mešaš babe i žabe...
Preporuke:
2
1
53 subota, 08 jul 2017 16:39
Spiridon
@ aleksandar

Inače oko toga sa izgovaranjem imena Scott Fitzgerald-a nije poenta vadikalčiću kako ga ti izgovaraš, već kako ga Amerikanci izgovaraju i to je ono što ti odbijaš da shvatiš. Ovde se Beidžing na primer izgovara kao Peking, Šanhaj kao Šangaj, Tehran kao Teheran, Los Enđelis kao Los Anđeles, Šikago kao Čikago ali takvi kao ti bi počeli da ismevaju nekoga kada bi na primer rekao Šikago ili Tehran...
Preporuke:
3
1
54 subota, 08 jul 2017 16:54
Šta o ambasadorovom imenu kaže Ivan Klajn i NIN-u, 1. deo
Ipak je O, ne A

Od početka ove godine, američki ambasador u Beogradu je Kajl Skot. To je često prezime, odavno poznato, i nikome nije padalo na pamet da ga dovodi u vezu s našom imenicom skot, pogrdnog značenja.

Prevodili smo romane velikog engleskog pisca Voltera Skota (zvali smo ga, doduše, „Valter“ pod nemačkim uticajem), govorili smo o Robertu Skotu, istraživaču Južnog pola, autora „Velikog Getsbija“ zvali smo Frensis Skot Ficdžerald.

Tek u naše vreme našao se neki plašljivac koji je pomislio: „Jao, nemojte da ambasadora nazivamo skotom, opet će nas bombardovati!“

Tako je lansirana ideja da treba reći „Skat“, jer navodno Amerikanci kratko naglašeno „o“ izgovaraju kao „a“. Na mnogim radio stanicama kažu „Kajl Skat“, televizija N1 redovno upotrebljava taj oblik, tabloidi pišu čas Skot čas Skat.
Preporuke:
6
0
55 subota, 08 jul 2017 16:56
Šta o ambasadorovom imenu kaže Ivan Klajn, 2. deo
Politika“ piše pravilno Skot, pa je tako učinjeno i u broju od prvog novembra, u članku dvoje njenih saradnika na prvoj strani. U unutrašnjosti istog broja, međutim, objavljen je izveštaj Foneta pod naslovom „Skat: nisam hteo da se mešam“, gde se u celom tekstu isti čovek označava kao Skat.

Teorija o „američkom izgovoru“ potpuno je pogrešna, jer engleski je jedan jezik. Govori se kao maternji u šest ili sedam država, u svakoj na pomalo različit način, ali nijedna od tih država nije pomislila da svoju varijantu proglasi za zaseban jezik i nazove ga svojim nacionalnim imenom. (To ostavljaju Balkancima.) Kad se daju pravila za transkripciju (prilagođeno pisanje) engleskih imena, nijedan pravopis ne postavlja pitanje da li je reč o Englezu, Amerikancu ili Australijancu, da li je dotično geografsko ime iz Irske, Kanade ili Novog Zelanda.
Preporuke:
7
0
56 subota, 08 jul 2017 16:58
Šta o ambasadorovom imenu kaže Ivan Klajn, 3. deo
Oni koji ambasadora zovu „Skat“ morali bi, ako su dosledni, da govore o „Halivudu“, u kome se dodeljuje nagrada „Askar“ i u kome su se proslavili glumci kao „DŽan“ Vejn, „Tam“ Kruz, „Danald“ Saderlend, Merilin „Manro“, DŽejn „Fanda“, DŽodi „Faster“ i drugi. Na njihovoj karti Severne Amerike stajala bi imena kao „Baston“, „Račester“, „Litl Rak“, „Vermant“, „Toranto“. Među njihovim omiljenim američkim pesnicima bili bi „Langfelou“, „Rabert Frast“, a sada i nobelovac „Bab“ Dilan.

Biće da je ipak bolje da ambasadorovo prezime pišemo Skot, bez ikakve zle primisli.

http://www.nin.co.rs/pages/article.php?id=105654
Preporuke:
7
0
57 subota, 08 jul 2017 18:03
životnom profesoru siniši
Ništa, a i koga briga.
Zar nas nisu u školi učili da je i u životu sve slično kao u životinjskom carstvu, ako ne i gore.
Najjači samo opstaju.
Preporuke:
1
0
58 subota, 08 jul 2017 18:26
brzi
@Spiridon

Pričaš o dve različite stvari. Axel Springer media je jedna divizija dok je tisak druga divizija unutar istog preduzeča. I na takav način su organizovana sva preduzeča koja se bave tiskanim medijima. I vaša Politika kao največe preduzeče tiskanih medija kod vas ima razdvojene delatnosti izdajaštva i tiska. I to su svugde samostalne delatnosti koje rade unutar istog preduzeča, samo su vlastnici isti dok sve ostalo funkcioniše na osnovici tržišno privrednih uslova. Kada si več zapeo za štamparije, tisak i Ringier Axel Springer AG. Njihov najtiražniji produkt u Nemačkoj, Bild, štampa se odjednom u tri različite štamparije da bi mogao da bude pravovremeno distribuisan diljem cele Nemačke ali je samo jedna štamparija u vlasti tog istog Ringier Axel Springera AG.
Preporuke:
1
0
59 subota, 08 jul 2017 18:39
unutarmafijaški obračun
Zašto nije Rodić to sve odrađivao pre izbora?Postojao je neki dil?Neko je nekog izradio?Neko nekog uvek drži za j..Za šta će premijera?
Preporuke:
1
0
60 subota, 08 jul 2017 19:28
aleksandar
Nemoj Špirice da nam se nerviraš. Desiće ti se nešto, pa će vadikali biti krivi.
Neka si ti nama živ, zdrav, uzbrdo brz, bistar i inteligentan.
U pravu si, najmudriji, o sveznajući, jezikoslovče i pravopiscu srpskago jezika.
Dakle, definitivno prihvatam tvoje sveznanje, skot nije Skot, već "Skat". Dole Cvijanović i vadikali.
Preporuke:
1
1
61 subota, 08 jul 2017 19:50
aleksandar
A ti, "oslobodjeni", zar ti nisam više puta rekao da moju postojbinu i moj rodni Novi Sad u kome mi žive roditelji nećeš "oslobađati". Ja obožavam Srem, Banat i Bačku i naš narod tamo, ali ne mogu da smislim vas "vojvodjane", Titove siročiće.
Sve je to Srbija, a "vojvodina", to ne postojati. To otpasti samo.
Autonomaštvo je antikultura i vrhunski dokaz gluposti.
Preporuke:
2
0
62 subota, 08 jul 2017 20:16
Observantes
Zašto plakanje za "Kurirom"? I treba da ga nema. I ne samo njega.
Preporuke:
4
1
63 subota, 08 jul 2017 21:34
Spiridon
@ Šta o ambasadorovom imenu kaže Ivan Klajn

Dakle srpska fonetika i anglosaksonska fonetika su dva različita sveta i mi prosto nemamo glasove kojima bi mogli da pravilno izgovorimo mnogo toga napisano na engleskom. Najpravilnije je ono što rade Hrvati, to jest pisati engleske nazive i lična imena na engleskom jeziku a ne igrati se većeg Engleza od njih samih pa to prevoditi sistemom piši kao što govoriš, zato što oni ne pišu kao što govore i ne mogu se mešati babe i žabe. U prevodu nije ni o ni a u tom Skot-Skat već nešto između, odnosno on je Scott i kraj priče, kao što ni Los Angeles nije niti može biti Los Anđeles jer se time nepravilno izgovara ime grada. Ovo što profesor Klajn radi je na tragu njegove čuvene nije filosofija nego filozofija, pošto to jeste grčka reč ali je kod nas došla iz nemačkog!?? Sve u svemu ovo bi isto bilo kao kada bi Grci nas ubeđivali da se Beograd ne zove Beograd već Veligradi, pošto njihova fonetika ne poznaje slovo b, niti umeju da ga izgovore...
Preporuke:
0
2
64 subota, 08 jul 2017 21:41
Spiridon
@ brzi

Ja tebi pričam da sam sedeo pet sati u kolima tamo i pet ovamo do Budimpešte sa ljudima iz vrha Ringiera i da smo bistrili upravo tu problematiku ko koga drži u medijima, ko koga štampa, ko kome tajno daje pare, ko kome duguje pare i sve ostalo na datu temu, sa sve popriličnom porcijom priče o Kuriru. Dakle ti koji Srbiju gledaš na razglednici znaš bolje od ljudi koji su u prvih pet u srpskom Ringieru o tome šta je sve tačno u njihovom vlasništvu u Srbiji. Ne znam šta da ti kažem zaista na to...
Preporuke:
0
0
65 subota, 08 jul 2017 21:51
Spiridon
@ aleksandar

Ne boj se, jedino što može da mi se desi je da me zaboli stomak od previše smeha. Lepi moj šta da ti kažem sem da je Špirici ovo samo internet razbibriga u trenucima dokonosti, odnosno sve te lokalne srpske Rodić, Vučić, CIjA, MIjA, BIjA, Pink i Informer zanimacije me ne dotiču previše i realno rečeno trudim se da i ne pišem previše barem šta kada su dešavanja u Srbiji na tapetu. Znaš kako kažu što daleko od očiju, daleko i od srca...
Preporuke:
0
0
66 nedelja, 09 jul 2017 10:14
NAPRED
AL KAPONE NECE U CORKU ,OCE OCE KO BELA LALA.
Preporuke:
2
0
67 nedelja, 09 jul 2017 13:42
aleksandar
Tako je dobri Špirice.
Tebi je ovo samo razbibriga u pauzama sastanaka na samitu G 20. Vidim, i od Klajna se bolje razumeš u jezičke stvari. Vau. Svaka čast, gotovo se u sve razumeš najbolje, kao Gospodar. U sve se meša, kaže ona reklama.
Jedino, Špirice, nisi i dalje uspeo da dokučiš da ipak ima izvesnih razloga zašto pojedini mediji, nevladine organizacije i izdajnički nastrojeni pojedinci najdražeg ambasadora nazivaju "Skatom". Nisi ukapirao da to nije tek tako, zbog lingvističkih razloga. Što govori da i inače nadprosečno bistri ljudi, takoreći geniji, umeju da se spuste na nivo poluinteligenata.
Preporuke:
0
0
68 nedelja, 09 jul 2017 13:52
Slobodna Vojvodina
@aleksandar

Nije meni problem što si se ti odselio u Srbiju i što povremeno dođeš u Novi Sad da obiđeš roditelje. Srem, Banat i Bačka su Vojvodina i toga su svi svesni. Pogledaj samo vremensku prognozu na vašem RTS-u. Uvek kada govore o pojedinim delovima zemlje kažu "južna Srbija", "zapadna Srbija" i sl. jedino nikada ne "severna Srbija" već uvek koriste izraz Vojvodina. Zašto je tako? Pa zato što su i oni svesni da Vojvodina nije "severna Srbija". Severna Srbija su Beograd i Šabac.
Preporuke:
0
2
69 nedelja, 09 jul 2017 14:29
aleksandar
Ti, "oslobođeni", nikada nećeš deliti Srbiju. Punktum. Nisu se naši preci tek tako borili i sanjali ujedinjenje Srba.
Moju Atinu srpsku nikada nećeš odvojiti od Srpstva.
Ako li probaš, ti i tebi slični kroatofili, madžaroni, Titovi anacionalni budalaši, neobrazovane neznalice i najgori od najgorih, slušaćete oluju.
Za autonomaštvo i mržnju prema sopstvenom narodu, jedini lek je obrazovanje, da čitaš, da učiš šta su ti bili preci i za šta su se borili. Da zaboraviš ono čemu te učila Titova srbofobna škola.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner